במידה והמוצר שהזמנתם זמין במלאי משלוח חינם לכל רחבי הארץ עד שלושה ימי עסקים

אומגה סווטש – על מה כל הרעש?

אם אתם מתעניינים בשעונים, לא יכולתם לפספס את הבאזז החדש שעושה אומגה ברשת, יומיים לפני ההשקה הרשמית של קולקציית השעונים החדשה.

אז על מה כל הרעש ובמה מדובר? באנו לעשות לכם סדר!

אז קבוצת סווטש (שהיא הבעלים של כמה וכמה מותגים כמו טיסו, לונג׳ין וגם אומגה…) החליטה לצאת במהלך שיווקי מעניין ויחודי, שימים יגידו אם מוצלח, ולהשיק סדרת שעוני ״מונווטש״ אבל תחת הקונספט של שעוני סווטש (גוף פלסטיק, מנגנון קוורץ, עם סוללה).

אז בסדרה החדשה קיימים 11 דגמים שונים, כל אחד קיבל שם של כוכב, וצבע אופייני:

מאדים – בצבע אדום

כדור הארץ – בצבע ירקרק

ונוס (נוגה) – בצבע ורוד

שמש – בצבע צהוב

יופיטר (צדק) – בצבע חום בהיר

מרקורי (חמה) – בצבע אפור כהה

אורנוס – בצבע תכלת

סטורן (שבתאי) – בצבע חום

נפטון – בצבע כחול

פלוטו – בצבע פנינה ורוד

ירח – בצבע שחור

כל השעונים מגיעים בגוף בקוטר 42 מ״מ, עובי של 13.25 מ״מ, החומר ממנו עשוי הגוף מוגדר כ״ביו קרמי״ (הם מסבירים שזה שני שליש פלסטיק ושליש אבקה קרמית, סוג של פלסטיק משודרג…), המחוגים מצופים בחומר מחזיר אור, עמידות למים של 30 מטרים והרצועה היא רצועת וולקרו (סקוטש).

לוח השעון מרהיב, מעוצב בהשראת דגם ה״מונווטש״ האגדי, אבל בסידור כרונוגרף של סווטש. על לוח השעון כתובות המילים ״ספידמסטר״ ו ״מונסווטש״, כשהאות האנגלית ״אס״ מודגשת, כמו כן, היא מופיעה גם במרכז זכוכית השעון (שעשויה מחומר מינרלי, לא ספיר) כהומאז׳ לסמל אומגה שהופיע במרכז זכוכית ההזלייט של דגם המונווטש המקורי.

השעון מושק רק בחנויות סווטש בחו״ל כרגע, במחיר של כ-260$. הרשת רועשת וגועשת, רשימות המתנה מתחילות להתמלא, אבל אין ספק שהמהלך השיווקי פה של קבוצת סווטש עוד יכה גלים ויגיע גם לירח בסוף…

 

 

חפש/י את השעון שלך