במידה והמוצר שהזמנתם זמין במלאי משלוח חינם לכל רחבי הארץ עד שלושה ימי עסקים

אומגה ספידמסטר חדש – 321 זהב קנופוס

דגמי הספידמסטר של אומגה זכו לפני כעשר שנים בערך בהאשטאג שהמציא המנכ״ל של ״שעוני פראטלו״ והוא #ספידיטיוזדיי (קרי : יום שלישי של ספידמסטר). כמה שנים אח״כ אומגה ״אימצה״ את ההקשר ליום שלישי ונהגה להשיק דגמי ספידמסטר יחודיים בימי שלישי…

אז בהתאם למסורת, ביום שלישי הראשון של שנת 2022 השיקה אומגה את אחד מדגמי הספידמסטר המדוברים בחודשים האחרונים – מנגנון 321 מזהב ״קנופוס״ (שהוא למעשה סגסוגת של זהב לבן עם רכיבים אחרים המוגנים בפטנט של אומגה). הדגם הוא מחווה לדגם הספידמסטר הראשון CK2915 שיצא בשנת 1957.

אז מה מיוחד כל כך בדגם הזה?

נתחיל מהגוף…הגוף בקוטר של 38.6 מ״מ, שזה לא במקרה…זהו הקוטר של הדגם המקורי כאמור, שמהווה השראה לדגם החדש. גם הכיתוב על הלוח מועתק מהכיתוב (והפונטים) של הדגם המקורי, הלוגו של אומגה שונה מהמוכר היום, האותיות שונות ובאופן כללי – ״האווירה״ היא של שעון וינטאג׳. חוגות הכרונוגרף המוכרות מופיעות כמובן על הלוח ואפילו ה״נקודה מעל 90״ שבבזל, לא פוספסה גם פה. העמידות למים היא של 60 מטרים.

המנגנון – גולת הכותרת של הדגם החדש. מנגנון 321 הוא המנגנון המיתולוגי של אומגה. מנגנון כרונוגרף במתיחה ידנית, עם עתודת כח של 55 שעות. בדגם הזה המנגנון בעל גימורי זהב סדנה 18 קרט, קפיץ איזון של ברגה ועוד ״מטעמים״. גב השעון שקוף כדי שנוכל להנות מכל הטוב הזה, ואפילו סמל סוס הים (שמזוהה יותר מכל עם סדרת ספידמסטר המקורית) מופיע על זכוכית גב השעון.

הדגם מגיע עם צמיד זהב קנופוס מתאים ובקופסת עץ איכותית שגם היא בהשראת הקופסאות המקוריות משנות ה-50׳. תג המחיר הרשמי שלו בחו״ל הוא 81,000$ ולמרות שלא מדובר במהדורה מוגבלת או ממוספרת, אנו מעריכים שלאור הביקוש מחד והכמות המוגבלת של מנגנוני 321 מאידך, לא בטוח שיהיה קל להשיגו…

את דגמי ספידמסטר השונים ושעוני אומגה נוספים תוכלו לראות ולמדוד אצלנו בבוטיק אומגה ב״אסטרל שעונים ותכשיטים״.

חפש/י את השעון שלך