במידה והמוצר שהזמנתם זמין במלאי משלוח חינם לכל רחבי הארץ עד שלושה ימי עסקים

דגמי 2022 – השקות חדשות מבית אומגה

חברת ״אומגה״ קיימה אמש את ארוע השקת השעונים החדשים שלה לשנת 2022 וכמו שזה נראה – הצבע חוזר ללחיים…עם מגוון דגמים מעניינים, חלקם חדשים לגמרי וחלקם מהדורות חדשות של דגמים ותיקים, אין ספק שאומגה הראתה שכוחה במותניה ואין ספק שהיא עדיין מהבולטות בתעשייה.
אז מה הושק?
פלאנט אושן ״אולטרה דיפ״ – אחד הדגמים החדשים. מבוסס על דגם נסיוני שאומגה ייצרה לפני כמה שנים. מדובר בדגם ממשפחת ״פלאנט אושן״ (שעמידים בעד 600 מטרים), אבל בגרסה עמידה לעומק של 6000 מטרים. בקוטר של 45.5 מ״מ, עם מנגנון 8912, השעון מציג מפרט טכני מרשים ומגיע בכמה גרסאות וצבעים, כולל גרסת טיטניום.
אקווה טרה – 34 ו-38 מ״מ – משפחת ״אקווה טרה״ מכוונת לשעונים יומיומיים, עם עמידות למים וגוף פלדה. הדגמים החדשים מגיעים בגדלים הקטנים יותר (34 ו-38 מ״מ) ובצבעים חדשים : כתום, אדום, כחול, ירוק ואפור
ספידמאסטר – הדגמים החדשים שהושקו עשויים מסגסוגת זהב 18 קרט חדשה, המכונה ״מונשיין גולד״ ובתוכה דגמי מונווטש עשויים זהב, עם צמיד זהב או עור ובצבע לוח זהב או ירוק.
ספידמסטר 57׳– גרסת הרטרו של הספידמסטר (הראשונה הושקה בשנת 2013), הפעם בגרסאות החדשות הושקו צבעים חדשים : ירוק, אדום, כחול, שחור וירוק. עם מתיחה ידנית ומנגנון מתקדם.
סימאסטר דייבר 300 – אחד הדגמים המצליחים והפופולריים של אומגה מקבל גרסה ירוקה – גם הבזל וגם הלוח ירוקים.
קונסטליישן – משפחת הקונסטליישן מקבלת גם היא צבעים חדשים ומרהיבים, גם בקוטר 41 מ״מ (המכוונים לגברים בעיקר) וגם בגדלי 28 ו-29 מ״מ (המכוונים לנשים בעיקר).

לסיכום – אומגה לא נחה על שמריה ומוציאה לעולם בתדירות מרשימה דגמים חדשים, דגמים מעודכנים ומהדורות מיוחדות, וזאת מבלי להפסיק לחדש ולהעלות את רף המנגנונים שלה. את הדגמים החדשים תוכלו להזמין אצלנו, באסטרל שעונים ותכשיטים, נתניה.

חפש/י את השעון שלך