במידה והמוצר שהזמנתם זמין במלאי משלוח חינם לכל רחבי הארץ עד שלושה ימי עסקים

השקת בל אנד רוס בישראל

״בל & רוס״ נוסדה בשנת 1992 על ידי ברונו בלאמיש וקרלוס רוסילו ושמה לה כמטרה לייצר שעונים מדויקים, אמינים ויעילים.
מהמפעל בשוויץ, מייצרת החברה שעונים הנמכרים בהצלחה בכ– 50 מדינות בעולם. השעונים מתאפיינים בעמידות גבוהה, שימוש בחומרים מתקדמים, מבנה מורכב ומנגנונים מתוחכמים ואוטומטיים שיתנו לכם שנים רבות של הנאה מהשעון, ללא צורך בתחזוקה כלשהי. מוטו החברה הוא ״מתא הטייס אל היד שלכם״ כמחווה לתחילת הדרך, בה נודעה בל&רוס בעיצוב שעוני טייסים חדשניים.

דגמי
החברה כיום מחולקים לארבע משפחות :  שעוני טייסים, שעוני צלילה, שעוני מרוצים ושעונים מעוצבים.

בכל אחד מהדגמים השונים ניתן למצוא גוף מפלדה (או מחומרים מתקדמים אחרים), זכוכית ספיר שאינה נשרטת, מנגנון אוטומטי שוויצרי מדויק ובעל רזרבה של כ-38-40 שעות (תלוי בדגם), רצועות מחומרים מתקדמים ועיצוב ייחודיחברת בל&רוס קנתה לה שם של חברה העומדת מאחורי הבטחותיה ונבחרת מדי שנה לספקית השעונים של צבאות שונים בעולם. אפשר למצוא את שעוני החברה על ידם של צוללנים, טייסים ובעלי תפקידים אחרים ביחידות מיוחדותמגוון הדגמים הרחב של שעוני בל&רוס מתאים לכל אחד ואחת וחלק מהדגמים מיוצרים במהדורות מוגבלות וממוספרות בשל עיצובם הייחודי.

בשנת 2017 נבחרה ״אסטרל שעונים ותכשיטים״ כיבואן הבלעדי של בל &רוס בישראל ורק בבוטיק שלנו במתחם ניתן לראות, למדוד ולרכוש את מגוון הדגמים השונים (חלקם ייחודים במהדורה מוגבלת). באווירה משפחתית וניסיון מצטבר של שנים רבות. נשמח לייעץ לכם בבחירת הדגם המתאים לכם ביותר.
הקפה עלינו!

 

 

 

 

 

 

חפש/י את השעון שלך