במידה והמוצר שהזמנתם זמין במלאי משלוח חינם לכל רחבי הארץ עד שלושה ימי עסקים

טודור בלאק ביי 58 – הטוב הפך לטוב יותר

חברת טודור נוסדה בשנת 1926 על ידי הנס וילסדורף, מייסד רולקס כחברה ״אחות״. מאז ועד היום נהנית טודור מהנסיון והידע של רולקס אשר מהווים חלק אינטגרלי ממערך התכנון והייצור שלה. מקור השם ״טודור״ הוא בסמלה של שושלת טודור  האנגלית, שהיתה למעשה משפחת המלוכה בימי הביניים (הנרי השביעי, הנרי השמיני ועוד…)
טודור מתמחה בייצור שעוני עבודה בעיקר למטרות צבאיות בכלל וצלילה בפרט. אפילו דגם הסאבמרינר המפורסם של רולקס, זכה לדגם מקביל של טודור (בשנות ה-60׳) שנרכש כשעון הרשמי של מספר חילות ים (ביניהם יחידת ״אריות הים״ של חיל הים האמריקאי).
שני הסימנים המזהים של שעוני הצלילה והעבודה של טודור כיום הינם ״מחוגי פתיתי השלג״ עם הקצה הייחודי והכתר הגדול והמסיבי שנושא את סמל הוורד המפורסם.
אחד הדגמים המצליחים ביותר של טודור הינו דגם ה ״בלאק ביי״ שזכה לאהדה גדולה בעולם ולמעשה החליף את דגם הסאבמרינר הוותיק. השעון התחדש והתעדכן במנגנון בית איכותי שמוצע כסטנדרט בכל הדגמים שלעיל.

אחרי ציפייה גדולה בשוק ומאמרים רבים שנכתבו ברשת, החליטה טודור להשיק בשנת 2018, בתערוכת ״בזלוורלד״, את הדגם החדש והמבטיח ״בלאק ביי 58״ (שקיבל את שמו מדגם מיתולוגי של טודור משנת 1958) – לראשונה בקוטר קטן יותר (39 מ״מ, לעומת 41 מ״מ בדגם הרגיל) ודק יותר (11.9 מ״מ, לעומת כמעט 15 מ״מ), עם מנגנון בית ייחודי לדגם הזה בלבד, קליבר MT5402, מה שהפך את הדגם הזה למבוקש מאוד. לאור ההצלחה, השיקה טודור בשנת 2020 את דגם הבלאק ביי 58 בצבע כחול, שהפך מהר מאוד למבוקש גם הוא…
בשנת 2021, ממש לאחרונה בתערוכת ״watches and wonders״, השיקה טודור עוד שני דגמי בלאק ביי 58, האחד מכסף טהור והשני מזהב 18 קרט, שניהם עם גב שקוף (לראשונה מבית טודור ו/או רולקס).
טודור כיום מציעה שעוני יוקרה איכותיים ואמינים עם מנגנוני בית, אחריות ושירות מהמעלה הראשונה ושעון שיהיה ידימינכם (או שמאלכם…) לשנים רבות.

אל תפספסו את עמוד השעון החדש ממשפחת בלאק ביי 58 – (לחצו לעמוד השעון)

את שעוני טודור ניתן לראות, למדוד ולרכוש אצלנו ב״אסטרל שעונים ותכשיטים״. נשמח לייעץ ולעזור לכם בבחירת השעון הבא שלכם, באווירה משפחתית ונעימה. הקפה עלינו!

 

חפש/י את השעון שלך