במידה והמוצר שהזמנתם זמין במלאי משלוח חינם לכל רחבי הארץ עד שלושה ימי עסקים

למה שעוני צלילה כל כך מבוקשים?

אין ספק שאחד מסוגי השעונים המבוקשים ביותר והנפוצים ביותר הם שעונים שייעודם המקורי הוא לצלילה. די אם נזכיר את הרולקס סאבמרינר או את האומגה סימאסטר…אז מה הופך את שעוני הצלילה לכל כך נחשקים?

הסיבה הראשונה היא כמובן העמידות למים. כולנו מאוד רוצים שהשעון שעלינו לא יושפע מכל ״שפריץ״ או ״טבילה״ בבריכה או במקור מים אחר, אם כי חשוב לזכור שעמידות למים היא לא בדיוק מה שחשבתם…העמידות למים לא נקבעת על סמך מה שכתוב על השעון (לדוגמא ״עמידות לעומק 30 מטרים״ לא באמת יחזיק מעמד אם תצללו איתו..) אלא על בסיס עמידות בלחצים. ולכן אם השעון שלכם לא עמיד בלפחות 200 מטרים, אז הוא לא שעון צלילה.

הסיבה השנייה, שקשורה לראשונה, היא העמידות לזעזועים. במקביל להגדרה שלעיל, שעון צלילה שמתוכנן לעמוד בלחצים המקבילים לעומק של 200 מטרים ומעלה, בינוי בצורה כזו שהוא עמיד לזעזועים וחבטות הרבה יותר משעון שאינו שעון צלילה…והרי ברור שכולנו נעדיף שעון שעמיד יותר בכל מה שעובר עלינו בחיי היום יום…

הסיבה השלישית היא ורסטיליות או בעברית ״רב-שימושיות״…פשוט מאוד, בשעון צלילה יוקרתי ניתן להרגיש בנוח גם תחת חליפה וגם תחת בגדי ספורט…גם ביום וגם בלילה (הודות לחומר הזוהר (לומינובה) שמעשיר כל שעון צלילה). עיצוב שעוני הצלילה הפך למקובל מאוד בשלל סיטואציות, מה שמקל עלינו לענוד ״שעון אחד בלבד״ בכל יום, כל היום.

הוסיפו לכל הסיבות שלעיל את העובדה, ששעוני צלילה יוקרתיים (דוגמת רולקס ואומגה), שומרים על ערכם, באופן יחסי כמובן, והנה לכם מתכון מנצח להשקעה בשעון איכותי שישמש אותכם לשנים רבות.

 

 

חפש/י את השעון שלך