במידה והמוצר שהזמנתם זמין במלאי משלוח חינם לכל רחבי הארץ עד שלושה ימי עסקים

אוריס חדש עם לוח ממוחזר – כל שעון עם לוח שונה!

חברת אוריס, השוקדת לאחרונה על דגמים יחודיים בהשראת איכות הסביבה ואוצרות טבע, השיקה לאחרונה דגם במשפחת ה״אקוויס״ (שעוני הצלילה המוכרים והאהובים) אשר מגלם בתוכו תהליך יצירה מעניין.
אוריס חברה לחברת ״אברווייב״ האחראית לניקוי ואיסוף פסולת מהאוקיינוסים. אוריס למעשה לוקחת את תוצרי מחזור הפלסטיק והופכת אותם לחומר הגלם שממנו עשוי לוח השעון. היות ומדובר בתערובת פלסטיק ממוחזר, כל לוח שונה ואינו דומה לאחר! יותר מזה, אין שני לוחות זהים וכל שעון הוא למעשה יחיד במינו מבחינת שילוב הצבעים וגודל כתמי הצבע שעליו.

כחלק ממשפחת אקוויס, גם דגם זה עמיד ב-300 מטרים, מגיע בקוטר של 41.5 או 36.5 מ״מ, גוף פלדה, בזל קרמי בצבע אפור, מנגנון פנימי  אוריס 733 (מבוסס על סליטה 200), גב שקוף שדרכו ניתן לראות את המנגנון ואת הרוטור האדום המוכר של אוריס, וצמיד פלדה עם סוגר הניתן להארכת צלילה.

בעינינו, יש פה שילוב של שני ערכים חיוביים : האחד – תשומת לב לסביבה, לאוקיינוסים ולחשיבות של מחזור ושמירה על הקיים. השני – הדוגמא של הפיכת פסולת למוצר יוקרה, ללוח שעון מרהיב ולפריט נדיר יחסית וכזה שמשולב באביזר יומיומי כמו שעון. מראהו הייחודי של הלוח יגרום לכל הסובבים אותכם לשאול : ״מה זה השעון הזה?״ ואתם…אתם תוכלו להסביר להם על חשיבות המיחזור ואיך תרמתם לסביבה עם שעון הצלילה החדש שלכם… 😃

דגם אוריס אקוויס יחודי זה זמין אצלנו בבוטיק. אתם מוזמנים להגיע, למדוד ולהתרשם בעצמכם.

חפש/י את השעון שלך