במידה והמוצר שהזמנתם זמין במלאי משלוח חינם לכל רחבי הארץ עד שלושה ימי עסקים

קצת על חברת מונבלאן

חברת מונבלאן נוסדה בשנת 1906 על ידי אלפרד נמיאס ואוגוסט אברשטיין, מהנדס ובנקאי גרמנים שרצו לייצר עטים פשוטים ועמידים. כמה שנים לאחר מכן הוציאה החברה עט מדגם (שלימים נתן לחברה את שמה ואת סמלה) – ״מונבלאן״ (על שם ההר הגבוה ביותר בשרשרת הרי האלפים, נמצא בגבול איטליה/צרפת וגובהו כ-4810 מטרים).

בשנת 1924 הושקה סדרת ״מייסטרשטוק״ (או בתרגום לעברית ״ יצירת מופת״) שהינה הסדרה הפופולרית ביותר של עטי יוקרה, עד היום.
מונבלאן היום היא חלק מקבוצת ״ריצ׳מונט״ היוקרתית, שבה חברות רבות ומוכרות כמו ״קרטייה״, ״באום אנד מרסייה״, ״.ושרון קונסטנסטין״ ״IWC״, ״ייגר לה-קולטור״, ״פאנראיי״ ועוד.

בשנת 1997 החלה מונבלאן לעשות את צעדיה הראשונים בעולם השענות ובשנת 2006 רכשה מונבלאן את מפעל ״מינרווה״ בשוויץ, שהתמחה בייצור מנגנונים יחודיים ויוקרתיים עשרות שנים (לימים שינה את שמו ל ״ווילרה״) והחלה לייצר שעונים במהדורות מוגבלות, עם מנגנונים מורכבים, מתוחכמים ויחודיים (כמו למשל ״ניקולס ריוזק״ המבוקש).

היום, שעוני מונבלאן נחשבים לאמינים, יחודיים ויוקרתיים. במגוון הדגמים הרחב ניתן למצוא גם שעונים בעלי מנגנון קוורץ, גם בעלי מנגנון אוטומטי גנרי וגם בעלי מנגנון בית.

בין הדגמים הרבים כיום, ניתן למנות את העיקריים:

  1. 1858 – בהשראת שעוני עבר, מיועדים לשימוש בתנאים קיצוניים.
  2. Heritage – שעוני דרס מעוצבים.
  3. Star Legacy – שעוני דרס וכרונוגרף, גם לנשים.
  4. 4810 – שעוני מדידה מדויקים ושעוני ״יום/תאריך״.
  5. Time Walker – שעונים בהשראת שעוני מירוצים, עם כרונוגרף.
  6. Tradition– שעונים בעיצוב נקי, גם בעלי מתיחה ידנית.
  7. Heritage שעונים המעוצבים בהשראת שעונים משנות ה-20׳ עם קומפליקציות שונות.

את שעוני ועטי מונבלאן ניתן לראות ולקנות אצלנו באסטרל שעונים ותכשיטים. נשמח לייעץ, להראות ולעזור לכם לבחור את העט או השעון הבאים שלכם באווירה משפחתית. הקפה עלינו!

חפש/י את השעון שלך