במידה והמוצר שהזמנתם זמין במלאי משלוח חינם לכל רחבי הארץ עד שלושה ימי עסקים

שני דגמים חדשים במשפחת פיילוט 43- IWC

IWC  התחילה את דרכה בעולם השעונים בתכנון וייצור שעוני טייסים. מאז ועד היום, ממשיכה החברה להבליט את משפחת שעוני הטייסים (״פיילוט״) שלה ואפילו מחלקת את המשפחה לקולקציות שונות. אחת הקולקציות הידועות זכתה לקבל את שמה ממטוס אגדי – ״ספיטפייר״ שהיה אחד החידושים בעולם התעופה בשנות ה-40׳.

כולנו זוכרים את ההשקה הגדולה של דגמי הפיילוט 43 החדשים של IWC השנה, והנה לקראת סוף השנה, משיקה החברה שני דגמים נוספים: ספיטפייר ברונזה וספיטפייר טיטניום.

שני הדגמים החדשים מתווספים למשפחת השעונים החדשה בקוטר 43 מ״מ ובתוכם שוכן מנגנון בית 82100, מנגנון בתדר 4 הרץ, 60 שעות עתודה ורכיבים ייחודיים שלטענת החברה, עמידים בשחיקה וזעזועים. כמו כן, מצויידים השעונים במנגנון החלפת הרצועות החדש והמהיר, שמקל על החלפת הרצועה במידה ונדרש.

דגם הטיטניום מגיע עם לוח שחור, אינדקסים של דקות וספרות השעות בצבע אפור בעיגול פנימי. זהו למעשה עיצוב רטרו של שעון טייסים משנות ה-50׳ בו העיקרון היה להבליט את הדקות בשעון, לעזרה בניווט וחישוב זמנים (ראו למשל את דגם ״אייר קינג״ של רולקס). היום כמובן הדבר פחות נדרש (עם כל המכשירים המתוחכמים שבתא הטייס, אבל זה עדיין ייחודי…)

דגם הברונזה מגיע עם לוח ירוק, אינדקסים בצבע לבן ורצועת עור ירוקה. עיצובו דומה מאוד לדגם ספיטפייר בקוטר 39 מ״מ רק עם כתר גדול, בהתאם לסדרת הפיילוט 43.

בקרוב אצלנו, ובינתיים…אתם מוזמנים אלינו לבוטיק לראות ולמדוד מגוון גדול של שעוני IWC.

חפש/י את השעון שלך