במידה והמוצר שהזמנתם זמין במלאי משלוח חינם לכל רחבי הארץ עד שלושה ימי עסקים

אומגה ספידמסטר – אפולו 8 – מהדורה מיוחדת

משימת ״אפולו 8״ שיצאה לדרכה בשנת 1968 היתה הראשונה בה הצליח הצוות לראות את ״הצד האפל״ של הירח (אותו צד שלא רואים מכדור הארץ). לרגל חגיגות 50 שנה להצלחת המשימה, הוציאה אומגה דגם ספידמסטר בהןקרה למשימה זו (311.92.44.30.01.001), עם מוטיבים עיצוביים יחודיים, במהדורה מיוחדת. גוף השעון בקוטר 44.25 מ״מ והוא עשוי כולו מחומר קרמי שחור, וכל המנגנון עבר תהליך גימור ייחודי בלייזר, הנותן מרקם המזכיר את פני הירח. הבזל הוא טכימטר שעשיר בסופר לומינובה והצבע הצהוב משולב במחוג השניות, בלוח ובמילה ״טכימטר״. השעון עמיד ל-50 מטרים עומק.

לוח השעון לא משאיר מקום לספק שדגם זה הוא חלק ממשפחת ספידמסטר ״מונווטש״ ועליו 3 חוגות הכרונוגרף המוכרות המשולבות בצבע צהוב המשתלבות באופן מושלם בעיצוב. גב השעון שקוף, בשוליו כתובות המילים ״נראה אתכם בצד השני״ (שאמר ראש הצוות, ג׳ים לוואל,  במהלך השידור לחדר הבקרה על כדור הארץ), המילים ״אפולו 8״ וכן תאריך המשימה – דצמבר 1968.

המנגנון הוא מנגנון 1869, המבוסס על מנגנון 1861 המיתולוגי של אומגה. מנגנון מתיחה ידנית עם 48 שעות עתודה שכאמור עבר השחרה ותהליך גימור ייחודי בלייזר משני צדדיו. בצד הלוח שאותו רואים (שעליו המחוגים) ניתן לראות מרקם המזכיר את הפני הירח (עם המכתשים) ובגב השעון ניתן לראות הדמייה של מרקם הירח בצידו האפל, וכמובן את המנגנון הייחודי על כל חלקיו.

השעון מגיע עם רצועת עור שחורה בעלת תפרים צהובים, המעוצבת בהתאמה לאלמנטים של השעון.

דגם זה זמין אצלנו בבוטיק אומגה, ב״אסטרל שעונים ותכשיטים״, אתם מוזמנים להגיע ולהתרשם, הקפה עלינו!

 

 

חפש/י את השעון שלך